Core trénink, posilování středu těla FitnessPosilovna.cz

Core trénink, posilování středu těla

Core trénink, posilování středu těla

Podívejte se, jak nejlíp a nejrychleji posílit střed těla + cviky

 

Core neboli střed těla je tvořen skupinou svalů, kterým říkáme hluboký stabilizační systém. Cílem core tréninku je posílit střed těla, který při běžném posilování moc nezapojíte. Posílením středu těla můžete předejít např. bolestem zad, sportovním úrazům a zlepšíte si správné držení těla.

Na core jsou dobré nejrůznější balanční cviky např. na TRX nebo bosu. A také PLANK, ke kterému nepotřebujete žádné fitness vybavení a cvičení zabere jen pár minut času. Core se tak řadí mezi idealni partii, kterou lze posilovat kdekoliv i doma.

Správná technika planku

Položíme se na lokty a špičky viz obr. Tělo musí být narovnané jako přímka, zadek nesmí být vystrčený nahoře ani propadlý. V této poloze pořádně zatněte zadek, zpevněte břicho a lokty tlačte směrem k nohám. V této poloze vydržte alespoň 30 sekund a pak změňte polohu. Pokud už obyčejný plank zvládáte s přehledem, můžete na sebe přidat nějakou zátěž např. 10 kg kotouč apod.

PLANK cviky na posilování středu těla

Publikováno: 2014-09-14



Diskuze



Recept na brokolicovou pizzu bez mouky

Brokolicová pizza bez mouky

Zdravý a dietní recept na brokolicovou pizzu bez lepku. Takovou si můžete dopřát bez výčitek i večer u TV.

Recept na čokoládové tyčinky Flapjack z ovesných vloček

Čokoládové tyčinky Flapjack z ovesných vloček - recept

Vyzkoušejte osvědčený recept na ovesný Flapjack. Příprava i s upečením zabere jen 30 minut.

Americké sušenky cookies s čokoládou z celozrnné mouky

Americké sušenky cookies z celozrnné mouky - recept

Upečte si ty nejlepší cookies z celozrnné mouky s kousky čokolády. Chutnají jako od masterchefa.