Fitness motivace, jak nevzdát cvičení FitnessPosilovna.cz

Fitness motivace, jak nevzdát cvičení

Fitness motivace, jak nevzdát cvičení

Já chci taky svaly, zhubnout, vyrýsovat nebo zesílit. V průběhů přeměny tomu budete muset něco obětovat, někdo víc, někdo míň, záleží na tom, čeho chcete dosáhnout

 

Jak si to udělal? Já chci taky zhubnout, vyrýsovat nebo zesílit! Většinou si každý řekne vždy o jídelníček nebo tréninkový plán a myslí si, že díky tomu dosáhne toho co chce, ale pouze toto vůbec nestačí! Musíte to opravdu chtít a změnit svoje myšlení, právě tyto 2 věci jsou nejdůležitější!

A tak jako všechno má svoji cenu, i toto bude něco stát. V průběhů přeměny tomu budete muset něco obětovat, někdo víc, někdo míň, záleží na tom, čeho chcete dosáhnout. Ale věřte, pokud to budete dělat poctivě a nevzdáte to, bude to stát za to!

Nikdy nezapomínejte, proč jste se svoji proměnou vůbec začínali! Kým chcete být, až se ráno probudíte?! Musíte to ale opravdu chtít a ne jen tak chtít, že to chtějí třeba všichni okolo mě. Znáte ten pocit když plavete pod vodou, dochází vám dech a chcete se ze všeho nejvíc vynořit a nadechnout? Přesně tak moc to musíte chtít!


Fitness motivace

Začít!

Sem krásně zapadají Arnoldovi 3 pravidla:


Fitness motivace

Vytrvalost

Na začátku plni motivace a nadšení, skáčeme vždy do všeho po hlavě, to není na škodu, ale po pár dnech nebo týdnech první opojení vyprchává a je potřeba zvolit jinou motivaci. V průběhu času se také vždy něco pokazí, problémy v práci, stresy ze zkoušek, nečekané zraněni, kamarádi nebo nová partnerka. Nezapomínejte, že cvičení zabere jen malou část dne, ale pocit za to je k nezaplacení a nebudete se utápět ve výčitkách, že jste něco zanedbali. Budete se cítit spokojeni a to je důležité!


Fitness motivace

Vztyčte si cíle!

Nestačí si říct zhubnu, přiberu, zvednu víc. Důležité je kolik a za jak dlouho to chcete zvládnout! Např. Zhubnu 4 kila za květen, přiberu do Vánoc 5 kilo, zvednu na bench 100 kilo. Každý den pak budete blíž svému cíli a můžete sledovat své zlepšení.


Fitness motivace

Je dobré si dát více malých cílů a jeden velký. Cíle by měli být reálně dosažitelné a ne typu za rok chci vypadat jako Arnold, protože pokud cíl nejde splnit, může to byt poněkud demotivující.

Systém odměn nefunguje!

Vysvětlete mi, k čemu je, že jste si dali dneska navíc, fakt jste ze sebe dali všechno u toho běhání, když si pak řeknete, jo dneska jsem tvrdě makal, tak si zasloužím třeba pár piv, nebo dort. Odpovězte sami sobě, k čemu teda byla dobrá ta tvrdá dřina? Právě kvůli tomuto bodu je potřeba změnit svoje myšlení.

Nikdy se nevymlouvat!

Názorně Vám poslouží tento obrázek, připněte si ho na nástěnku.


Fitness motivace

Nikdy se nevzdávat!

Nezastavujte se pokud jste unaveni, skončete až budete hotovi s tréninkem! Trénink vždy skončí, až ho dokončíte do konce. „Neustupovat a nevzdávat se, to je ZÁKON SPARTY“, přesně tohle by mělo platit i pro Vás.

Pokud jste začínali cvičit s někým, nejlepším kamarádem, kamarádkou nebo kolegy z práce a oni to vzdají, vy to vzdát nesmíte!

Čím více Vám budou lidi tvrdit, že na to nemáte, tím víc to musíte chtít! Ukažte jim, jak se to děla a oni pak budou jen žasnout!

Pro lenost není místo! Přejeďte na druhou kolej a nechte za sebou praktiky 90% z lidí. Myslete jinak. Jací jste bývali: jsem unavený, mám toho dnes ještě moc = cvičit nejdu. Jsem unavený = přesto cvičit jdu a všem tam ukážu! To je Vaše myšlení dnes.


Fitness motivace

Moje oblíbené motivační video - nikdy se nevzdávej

Publikováno: 2014-09-21



Diskuze



Jak přibrat na váze, jak nabrat svalovou hmotu při posilování

Výživa k přibírání svalové hmoty

Svaly, objem a síla jsou pojmy, které pohnou srdcem každého vyznavače posilovny. Jaké je tajemství nejlepší tvorby svalů?

Pitný režim při fitness a sportu

Pitný režim a jak ho správně dodržovat při fitness a sportu

Jak správně dodržovat pitný režim u fitness a sportu. Kolik se musí denně vypít tekutin.

Crosfit cviky, crossfit cvičení

Crosfit cviky, cvičení

Základní a pokročilé Crosfit cviky, názorné ukázky a videa