22 plank cviků, které můžete cvičit i doma FitnessPosilovna.cz

22 plank cviků, které můžete cvičit i doma

Plank cviky, core training, cvičení core, cvičení doma

Nezanedbávejte cvičení core! Díky cvičení středu těla Vás nebudou bolet záda a budete mít vytvarované bříško.

 

Při posilování core buďte trpěliví. Možná hned některé cviky nezvládnete, ale to vůbec nevadí Začněte těmi jednoduššími a pokračujte až po ty náročnější. Nekteré cviky na core jsou vážně náročné i pro zkušené sportovce.

Pravidelné cvičení core je dobré na:

  • správné držení těla,
  • vytvarování břišních svalů,
  • posílení celkové stavby těla,
  • jsou to také nejlepší cviky proti bolestem zad a krční páteře.

Cvičení je navíc strašně časově nenáročné a veškeré planky cviky můžete cvičit i doma.

22 plank cviků na cvičení core

 

Publikováno: 2015-09-26



Diskuze



Fitness proteinová buchta s ovocem - fitness recepty

Fitness proteinová buchta s ovocem

Jednoduchá, výborná a ze samých zdravých surovin!

11 způsobu, jak zvýšit hladinu testosteronu

11 způsobu, jak zvýšit hladinu testosteronu

Vytěžte ze svého tělo maximum, vždyť je to jednoduché! Stačí se řídit pár jednoduchými pravidly.

Cena roční přípravy, motivace a zhodnocení první sezóny - Pavel Jurča Mens Physique

Cena, motivace a zhodnocení první sezóny - Pavel Jurča

Zajímá vás motivace k soutěžení, spolupráce s trenérem a cena roční přípravy? Odpovídá čerstvý vícemistr ČR v kategorii Mens Physique