Core trénink, posilování středu těla FitnessPosilovna.cz

Core trénink, posilování středu těla

Core trénink, posilování středu těla

Podívejte se, jak nejlíp a nejrychleji posílit střed těla + cviky

 

Core neboli střed těla je tvořen skupinou svalů, kterým říkáme hluboký stabilizační systém. Cílem core tréninku je posílit střed těla, který při běžném posilování moc nezapojíte. Posílením středu těla můžete předejít např. bolestem zad, sportovním úrazům a zlepšíte si správné držení těla.

Na core jsou dobré nejrůznější balanční cviky např. na TRX nebo bosu. A také PLANK, ke kterému nepotřebujete žádné fitness vybavení a cvičení zabere jen pár minut času. Core se tak řadí mezi idealni partii, kterou lze posilovat kdekoliv i doma.

Správná technika planku

Položíme se na lokty a špičky viz obr. Tělo musí být narovnané jako přímka, zadek nesmí být vystrčený nahoře ani propadlý. V této poloze pořádně zatněte zadek, zpevněte břicho a lokty tlačte směrem k nohám. V této poloze vydržte alespoň 30 sekund a pak změňte polohu. Pokud už obyčejný plank zvládáte s přehledem, můžete na sebe přidat nějakou zátěž např. 10 kg kotouč apod.

PLANK cviky na posilování středu těla

Publikováno: 2014-09-14



Diskuze



Recept na proteinové Raffaello kuličky z kokosového mléka

Proteinové Raffaello kuličky z kokosového mléka - recept

Jojo, tak tento fitness recept na kokosové kuličky je prostě top! Nejraději si je ještě namáčím do arašídového másla. Dáte si taky?

Recept na nutelový cheesecake - chutná fantasticky!

CHEAT DAY - Recept na Nutelový Cheesecake

V den volna si dáváte raději zdravé fitness dezerty nebo si pořádně dopřejete?

Zeleninový smoothie recept z červené řepy - recept

Zeleninový smoothie recept z červené řepy

Posilte imunitní systém a dodejte tělu všechny potřebné vitamíny a minerály jedním koktejlem.