Core trénink, posilování středu těla FitnessPosilovna.cz

Core trénink, posilování středu těla

Core trénink, posilování středu těla

Podívejte se, jak nejlíp a nejrychleji posílit střed těla + cviky

 

Core neboli střed těla je tvořen skupinou svalů, kterým říkáme hluboký stabilizační systém. Cílem core tréninku je posílit střed těla, který při běžném posilování moc nezapojíte. Posílením středu těla můžete předejít např. bolestem zad, sportovním úrazům a zlepšíte si správné držení těla.

Na core jsou dobré nejrůznější balanční cviky např. na TRX nebo bosu. A také PLANK, ke kterému nepotřebujete žádné fitness vybavení a cvičení zabere jen pár minut času. Core se tak řadí mezi idealni partii, kterou lze posilovat kdekoliv i doma.

Správná technika planku

Položíme se na lokty a špičky viz obr. Tělo musí být narovnané jako přímka, zadek nesmí být vystrčený nahoře ani propadlý. V této poloze pořádně zatněte zadek, zpevněte břicho a lokty tlačte směrem k nohám. V této poloze vydržte alespoň 30 sekund a pak změňte polohu. Pokud už obyčejný plank zvládáte s přehledem, můžete na sebe přidat nějakou zátěž např. 10 kg kotouč apod.

PLANK cviky na posilování středu těla

Publikováno: 2014-09-14



Diskuze



Hubněte s proteinovou ketonovou dietou Ketomix!

Hubněte s proteinovou ketonovou dietou Ketomix!

Ketomix není žádná zázračná dieta, ale je to dieta, které zaručeně funguje. Hubněte více jak 5 kg za měšíčně!

Jak ušetřit, když se snažíte zhubnout? Máme skvělý tip!

Jak ušetřit, když se snažíte zhubnout?

Máme pro vás skvělý TIP! Vyzkoušejte ...

Jak chránit klouby při sportovní zátěži

Jak chránit klouby při sportovní zátěži

6 zvyků, které byste měli mít na paměti!