Posilování břicha a cviky na ploché břicho FitnessPosilovna.cz

Posilování břicha a cviky na ploché břicho

Posilování břicha a cviky na ploché břicho

Rady, návody, nejlepší cviky a video

 

Na úvod bych rad upozornil, že i když budete denně provádět nespočetně mnoho cviků a opakování na břišní svaly, pokud neupravíte Vaši STRAVU, výsledky nebudou dle vašich představ. Břišní svaly jsou, ve většině případě, bohužel skryté pod tukem, kterého je potřeba se zbavit správným stravováním a zpevnit. Proto ještě jednou zdůrazním, cviky na ploché břicho NEEXISTUJÍ.

Pro zpevnění a vybudování svalů existují různé cviky na břicho, které si popíšeme níže.

TOP 3 nejlepší cviky na břicho

Pro posilování břicha zařadíme kruhový trénink se třemi stanovištěmi:

  • Klasické leh- sedy - volíme cca 10-20 opakování. Snažíme se o provedení správné techniky bez trhavého pohybu směrem nahoru a bez zvedání nohou z podlahy.
  • Cviky na dolní břicho - volíme cca 10-20 opakování. Lehneme si na zem a pomalu zvedeme nohy ze země do vzduchu. Při jednotlivém opakování nepokládáme nohy na zem, ale snažíme se zastavit co nejblíže země.
  • Cviky na boky - volíme cca 10-20 opakování. Lehneme si na zem a zvedeme nohy do 90 °C úhlu s podlahou, pomalu pouštíme nohy do jedné strany bez dotknutí země, zpátky do původní polohy a to samé provedeme na druhou stranu. Snažíme se pořád o udržení 90 °C úhlu.

Zlevněné produkty v sekci Spalovače tuků

Po provedení všech tři cviků následuje 30-60s pauza. Poté cviky opakujeme. Celý „kruh“ absolvujeme 4-6x.

cviky na břichoTyto 3 cviky jsou základní na procvičení celého a spodního břicha+ boků. Je samozřejmě mnoho dalších variant, a je na Vás co Vám, bude více vyhovovat. Nepřekračoval bych 20 opakování, raději bych volil zátěž. Nejlepším a nejefektivnějším cvikem na břicho a střed těla je s pomůckou - KOLEČKO NA BŘICHO, jedná se, ale o těžší cvik.

Na závěr, cviky jsou vhodné i pro ženy a ve většině případu se cviky pro ženy a muže neliší. Břicho je sval jako každý jiný a je potřeba mu dát čas na regeneraci. Ulehčením jakéhokoliv cviku klamete pouze sebe a u břicha to platí dvojnásobně, proto se snažte všechny cviky provádět s co nejlepší technikou.

Posilování na břicho

 

Publikováno: 2014-11-15



Diskuze



Fitness proteinová buchta s ovocem - fitness recepty

Fitness proteinová buchta s ovocem

Jednoduchá, výborná a ze samých zdravých surovin!

11 způsobu, jak zvýšit hladinu testosteronu

11 způsobu, jak zvýšit hladinu testosteronu

Vytěžte ze svého tělo maximum, vždyť je to jednoduché! Stačí se řídit pár jednoduchými pravidly.

Cena roční přípravy, motivace a zhodnocení první sezóny - Pavel Jurča Mens Physique

Cena, motivace a zhodnocení první sezóny - Pavel Jurča

Zajímá vás motivace k soutěžení, spolupráce s trenérem a cena roční přípravy? Odpovídá čerstvý vícemistr ČR v kategorii Mens Physique