Cviky na záda FitnessPosilovna.cz

Cviky na záda

Cviky na záda, cvičení na záda

Pevná a tvarovaná záda do véčka jsou základem estetické postavy. Podívejte se na všechny cviky na záda a obměňte svůj tréninkový plán.

 

Nelze zanedbávat záda, záda potřebují stejnou lásku jako vaše oblíbené bicepsy a prsní svaly. Tvarovaná záda do véčka jsou nejlépe estetickým prvkem postavy. Cvičením se také můžete vyhnout bolestem zad a tím spojených nepříjemných problému. Víte jaké jsou posilovací cviky na záda? A cvičíte je správně? Rozšiřte si obzory a obměňte nějaké cviky ve svém tréninkovém plánu.

Přítahy velké činky v předklonu

Nepředsunujte ramena a neprohýbejte se v zádech, to jsou 2 nejčastější chyby, díky kterým budou zabírat jiné svaly než záda.
Varianty: nad hmatem, pod hmatem

Přítahy v předklonu

Přítahy jednoruční činky v předklonu

Cvičení na záda

Mrtvý tah

Král mezi cviky na mohutné a silné záda. Mrtvý tah je jedním ze 3 power lifterských disciplín. Je to spíše cvik především na spodní záda a celkové zvýšení síly. Všechno zjistíte v článku Mrtvý tah - správná technika, trénink a rady na zlepšení mrtvoly.
Varianty: klasický mrtvý tah, sumo mrtvý tah, mrtvý tah ze špalků

Mrtvý tah

Hyperextenze

Hyperextenze je klasickým cvikem na spodní záda.

Hyperextenze

Přítahy horní kladky

Varianty: nad hmatem, pod hmatem, před hlavou, za hlavou, úzkým úchopem

Přítahy horní kladky

Krčení ramen

Cvik, který je čistě na trapézy. Jednoručky nebo velkou činku vezměte do rukou a činky zvedáte pouze zdvihem ramen. Trapézy mimo jiné také zabírají u mrtvého tahu a při zvedání velké činky k bradě úzkým úchopem.
Varianty: s jednoručkami nebo velkou činkou

Přítahy spodní kladky v sedě

Tomuto cviku na záda se říká také veslování.

Shyby na hrazdě

Pro začátečníky můžou být značně obtížné. Pokud nezvládnete poctivé shyby, zkuste shyby s dopomocí a nebo cvičte stahování horní kladky, dokud se nezlepšíte na tolik, že budete moct shybovat.

Shyby

Stahování horní kladky ve stoje s nataženýma rukama

Velice dobrý cvik na mohutnost zad.

 

Cviky na záda pravidelně obměňujte aby si tělo nezvyklo a mělo pořád nové podněty k růstu.

Publikováno: 2015-01-24



Diskuze



Jak zaručeně zhubnout - 93% úspěch

Jak zaručeně zhubnout? Zkuste nutriční poradenství

93% úspěšnost stojí za vyzkoušení! Krůček po krůčku a týden co týden uvidíte, jak se bude vaše postava měnit přímo před očima!

Fitness proteinová buchta s ovocem - fitness recepty

Fitness proteinová buchta s ovocem

Jednoduchá, výborná a ze samých zdravých surovin!

11 způsobu, jak zvýšit hladinu testosteronu

11 způsobu, jak zvýšit hladinu testosteronu

Vytěžte ze svého tělo maximum, vždyť je to jednoduché! Stačí se řídit pár jednoduchými pravidly.