Cviky na záda FitnessPosilovna.cz

Cviky na záda

Cviky na záda, cvičení na záda

Pevná a tvarovaná záda do véčka jsou základem estetické postavy. Podívejte se na všechny cviky na záda a obměňte svůj tréninkový plán.

 

Nelze zanedbávat záda, záda potřebují stejnou lásku jako vaše oblíbené bicepsy a prsní svaly. Tvarovaná záda do véčka jsou nejlépe estetickým prvkem postavy. Cvičením se také můžete vyhnout bolestem zad a tím spojených nepříjemných problému. Víte jaké jsou posilovací cviky na záda? A cvičíte je správně? Rozšiřte si obzory a obměňte nějaké cviky ve svém tréninkovém plánu.

Přítahy velké činky v předklonu

Nepředsunujte ramena a neprohýbejte se v zádech, to jsou 2 nejčastější chyby, díky kterým budou zabírat jiné svaly než záda.
Varianty: nad hmatem, pod hmatem

Přítahy v předklonu

Přítahy jednoruční činky v předklonu

Cvičení na záda

Mrtvý tah

Král mezi cviky na mohutné a silné záda. Mrtvý tah je jedním ze 3 power lifterských disciplín. Je to spíše cvik především na spodní záda a celkové zvýšení síly. Všechno zjistíte v článku Mrtvý tah - správná technika, trénink a rady na zlepšení mrtvoly.
Varianty: klasický mrtvý tah, sumo mrtvý tah, mrtvý tah ze špalků

Mrtvý tah

Hyperextenze

Hyperextenze je klasickým cvikem na spodní záda.

Hyperextenze

Přítahy horní kladky

Varianty: nad hmatem, pod hmatem, před hlavou, za hlavou, úzkým úchopem

Přítahy horní kladky

Krčení ramen

Cvik, který je čistě na trapézy. Jednoručky nebo velkou činku vezměte do rukou a činky zvedáte pouze zdvihem ramen. Trapézy mimo jiné také zabírají u mrtvého tahu a při zvedání velké činky k bradě úzkým úchopem.
Varianty: s jednoručkami nebo velkou činkou

Přítahy spodní kladky v sedě

Tomuto cviku na záda se říká také veslování.

Shyby na hrazdě

Pro začátečníky můžou být značně obtížné. Pokud nezvládnete poctivé shyby, zkuste shyby s dopomocí a nebo cvičte stahování horní kladky, dokud se nezlepšíte na tolik, že budete moct shybovat.

Shyby

Stahování horní kladky ve stoje s nataženýma rukama

Velice dobrý cvik na mohutnost zad.

 

Cviky na záda pravidelně obměňujte aby si tělo nezvyklo a mělo pořád nové podněty k růstu.

Publikováno: 2015-01-24



Diskuze



Fitness proteinová buchta s ovocem - fitness recepty

Fitness proteinová buchta s ovocem

Jednoduchá, výborná a ze samých zdravých surovin!

11 způsobu, jak zvýšit hladinu testosteronu

11 způsobu, jak zvýšit hladinu testosteronu

Vytěžte ze svého tělo maximum, vždyť je to jednoduché! Stačí se řídit pár jednoduchými pravidly.

Cena roční přípravy, motivace a zhodnocení první sezóny - Pavel Jurča Mens Physique

Cena, motivace a zhodnocení první sezóny - Pavel Jurča

Zajímá vás motivace k soutěžení, spolupráce s trenérem a cena roční přípravy? Odpovídá čerstvý vícemistr ČR v kategorii Mens Physique