Jak snížit hladinu cukru v krvi FitnessPosilovna.cz

Jak snížit hladinu cukru v krvi

Jak snížit hladinu cukru v krvi

Podívejte se na 3 hlavní zásady, které byste měli dodržovat.

 

Vysoká hladina cukru v krvi se vztahuje k přítomnosti vysoké úrovni cukru nebo glukózy. Nicméně úroveň glukózy v krvi se obvykle mírně zvýší dvě až tři hodiny po jídle, což je zcela normální. Ale přetrvávající zvýšená hladina cukru v krvi, může být potencionálně nebezpečná.

Termín hyperglykémie se používá při abnormální vysoké hladině cukru v krvi. Ta může způsobit rozsáhlé škody na krevních cévách. Dále zvyšuje riziko ledvinových a srdečních onemocnění. Správnou hladinu cukru v krvi udržuje hormon inzulín. V případě, že tělo omezí nebo úplně přestane produkovat inzulín, dochází k permanentnímu zvýšení cukru v krvi.

Vysoká hladina cukru v krvi, je zapříčiněna nedostatečnou produkcí inzulínu nebo inzulínovou rezistencí. V obou situacích tělo nemůže absorbovat a využít glukózu nebo cukr z krve, což vede v vysoké hladině cukru v krvi. Jednou z nejčastějších nemocí je cukrovka. Jak snížit hladinu cukru? Klíčem k regulaci cukru v krvi, spočívá udržování správných stravovacích návyků a pravidelná fitness aktivita.

Jak snížit hladinu cukru v krvi

Strava ja základ

Osoby s vysokou úrovní hladiny cukru v krvi, by se měli vyhýbat konzumaci potravin, které jsou bohaté na cukry. Potraviny bohaté na cukry: brambory, bílá rýže, bílé pečivo, těstoviny vyrobené z mouky atd. Místo toho byste měli konzumovat potraviny s nízkým glykemickým indexem: ovesné vločky, luštěniny, vlašské ořechy, ovoce zeleninu atd. Vyvarujte se pití sladkých limonád, které jsou plné cukrů a sladidel.

Pitný režim

Dostatek obyčejné pitné vody 7–8 sklenic může být užitečné k regulaci cukru v krvi. Kromě regulace cukru v krvi také voda napomáhá vylučovat toxický odpad z těla. Dokonce některé byliny mohou napomáhat snižovat cukr v krvi. Byliny, které napomáhají snížit cukr v krvi: skořice, zázvor a ženšen.

Pravidelné cvičení

Stravovací návyky by měli být doplněny o pravidelnou fitness aktivitu. Pravidelné cvičení vám pomůže zůstat zdravými. Cvičení napomáhá snížit hladinu cukru, ale i krevního tlaku a cholesterolu. Fitness trénink vám pomůže zbavit se nadbytečné hmotnosti. Nadváha a obezita je taky jednou s příčin vysokého krevního cukru, proto je cvičení tak velmi důležité.

 

Publikováno: 2016-12-04



Diskuze



Fitness proteinová buchta s ovocem - fitness recepty

Fitness proteinová buchta s ovocem

Jednoduchá, výborná a ze samých zdravých surovin!

11 způsobu, jak zvýšit hladinu testosteronu

11 způsobu, jak zvýšit hladinu testosteronu

Vytěžte ze svého tělo maximum, vždyť je to jednoduché! Stačí se řídit pár jednoduchými pravidly.

Cena roční přípravy, motivace a zhodnocení první sezóny - Pavel Jurča Mens Physique

Cena, motivace a zhodnocení první sezóny - Pavel Jurča

Zajímá vás motivace k soutěžení, spolupráce s trenérem a cena roční přípravy? Odpovídá čerstvý vícemistr ČR v kategorii Mens Physique