Kruhový trénink a kruhové cvičení FitnessPosilovna.cz Kohoutovice, Bosonohy, Jundrov

Kruhový trénink a kruhové cvičení Kohoutovice, Bosonohy, Jundrov

Základem kruhového tréninku je několik stanovišť, které postupně střídáte. Střídání cviků neboli stanovišť lze udělat na čas (např. po 30 sekundách) nebo na počet opakování (např. 20 dřepů). Vždy mezi stanovištěmi by měla být nějaká pauza v závislosti na intenzitě tréninku a obtížnosti cviků. Kruhový trénink je nejlepší pomocník při hubnutí, zlepšení kondice a posílení svalů naráz. Kruhový trénink rozhodně upřednostňuji třeba před běháním, protože u vytrvalostního běhání dochází i ke spalování těžce získaných svalů.
Řečkovice, Ivanovice, Medlánky, Židenice, Obřany, Maloměřice, Kohoutovice, Bosonohy, Jundrov, Tuřany, Chrlice, Slatina, Modřice, Černovice, Bohunice, Jih, Lískovec, Komárov, Lišeň, Vinohrady, CENTRUM - střed, Veveří, Černá pole, Královo Pole, Žabovřesky, Lesná, Bystrc, Komín, Žebětín, Kníničky,