Kruhový trénink a kruhové cvičení FitnessPosilovna.cz Bystřice nad Pernštejnem

Kruhový trénink a kruhové cvičení Bystřice nad Pernštejnem

Základem kruhového tréninku je několik stanovišť, které postupně střídáte. Střídání cviků neboli stanovišť lze udělat na čas (např. po 30 sekundách) nebo na počet opakování (např. 20 dřepů). Vždy mezi stanovištěmi by měla být nějaká pauza v závislosti na intenzitě tréninku a obtížnosti cviků. Kruhový trénink je nejlepší pomocník při hubnutí, zlepšení kondice a posílení svalů naráz. Kruhový trénink rozhodně upřednostňuji třeba před běháním, protože u vytrvalostního běhání dochází i ke spalování těžce získaných svalů.

4MaxFitness Bystřice nad Pernštejnem

4MaxFitness  Bystřice nad Pernštejnem
Příční 405, Bystřice nad Pernštejnem 593 01
Otevírací doba
dle lekcí
Pokud jste v Bystřici nad Pernštejnem dostali chuť zacvičit si a udělat něco pro svoje tělo, čeká na Vás 4MaxFitness. Každý den jiné lekce, které vedo...