Kruhový trénink a kruhové cvičení FitnessPosilovna.cz Český Krumlov

Kruhový trénink a kruhové cvičení Český Krumlov

Základem kruhového tréninku je několik stanovišť, které postupně střídáte. Střídání cviků neboli stanovišť lze udělat na čas (např. po 30 sekundách) nebo na počet opakování (např. 20 dřepů). Vždy mezi stanovištěmi by měla být nějaká pauza v závislosti na intenzitě tréninku a obtížnosti cviků. Kruhový trénink je nejlepší pomocník při hubnutí, zlepšení kondice a posílení svalů naráz. Kruhový trénink rozhodně upřednostňuji třeba před běháním, protože u vytrvalostního běhání dochází i ke spalování těžce získaných svalů.

Squash & Fitness

Squash & Fitness
Tování 66, Český Krumlov
Otevírací doba
Po 06:30-21:00
Út-St 08:00-21:00
Čt 06:30-21:00
Pá 08:00-21:00
So zavřeno
Ne 16:00-21:00
Menší fitness klade důraz hlavně na kardio zónu a na skupinová cvičení. Vyzkoušejte funkční balanční trénink s TRX nebo bosu a na druhý den ucítíte sv...