Kruhový trénink a kruhové cvičení FitnessPosilovna.cz Meziměstí

Kruhový trénink a kruhové cvičení Meziměstí

Základem kruhového tréninku je několik stanovišť, které postupně střídáte. Střídání cviků neboli stanovišť lze udělat na čas (např. po 30 sekundách) nebo na počet opakování (např. 20 dřepů). Vždy mezi stanovištěmi by měla být nějaká pauza v závislosti na intenzitě tréninku a obtížnosti cviků. Kruhový trénink je nejlepší pomocník při hubnutí, zlepšení kondice a posílení svalů naráz. Kruhový trénink rozhodně upřednostňuji třeba před běháním, protože u vytrvalostního běhání dochází i ke spalování těžce získaných svalů.

Centrum Walzel fitness

Centrum Walzel fitness
Dlouhá 138, Meziměstí
Otevírací doba
Po 14:00-21:00
Út 09:00-21:00
St 14:00-21:00
Čt 09:00-21:00
Pá 14:00-21:00
So-Ne 13:00-19:00
V Meziměstí je velké moderní fitness pro všechny druhy cvičení. Kulturisti, siláci ale i kondiční sportovci si své najdou to svoje. Posilovna je vybav...