Potraviny, které zlepšují činnost mozku FitnessPosilovna.cz

Potraviny, které zlepšují činnost mozku

Fitness článek: potraviny, které zlepšují činnost mozku

Potřebujete zlepšit svoji paměť a podpořit mozkové závity? Víme jak na to!

 

Šedá mozková hmota je tvořena až 100 milióny buňkami, které spotřebují až čtvrtinu energetického výdeje našeho organismu. V době nadměrného stresu (např. práce na projektu v zaměstnání, příprava studentů na zkoušky apod.), může dojít v určitém okamžiku k vyčerpání, což znamená ztrátu koncentrace. V takovém okamžiku je potřeba příjem vhodným potravin, aby došlo k energetické obnově a zlepšení činnosti mozku. V dnešním krátkém příspěvku se dozvíte jaké vhodné potraviny konzumovat, aby došlo ke zlepšení činnosti mozku.

Med

Obsahuje směs vitamínů, minerálů, bio-hormonů a enzymů, které mohou stimulovat myšlení. Užívejte denně dvě lžíce medu po snídani.

Potraviny které zlepšují činnost mozku med

Ryby a mořské plody

Obsahují aminokyseliny, z nichž organismus může syntetizovat noradrenalin a dopamin. Konzumujte ryby alespoň 3 krát týdně.

Sója

Obsahuje vysoký podíl vitamínu B1 a lecitinu. Lecitin zlepšuje paměť a nedostatek vitamínu B1 je často spojován s psychickým vyčerpáním. Konzumujte denně 100g sóji nebo vypijte dvě sklenice sojového mléka.

Potraviny které zlepšují činnost mozku sója

Banány

Jsou výborné pro zlepšení paměti, protože obsahují aminokyselinu L-Triptofan, která hraje klíčovou roli při produkci Serotoninu (hormonu štěstí). Konzumujte alespoň jeden banán za den.

Čili papričky

Jsou bohaté na vitamín C a taky obsahují látku Kapsaicin, která odstraňuje pocit vyčerpanosti, zlepšuje paměť a jiné mozkové funkce. Konzumujte jednu čili papričku za den.

Potraviny které zlepšují činnost mozku chilly papričky

Česnek

Je k nezaplacení, protože stimuluje krevní oběh a tím pádem zvyšuje prokrvení tkání a okysličení mozku. Konzumujte alespoň půl stroužku česneku denně.

 

Publikováno: 2016-12-04



Diskuze



Fitness proteinová buchta s ovocem - fitness recepty

Fitness proteinová buchta s ovocem

Jednoduchá, výborná a ze samých zdravých surovin!

11 způsobu, jak zvýšit hladinu testosteronu

11 způsobu, jak zvýšit hladinu testosteronu

Vytěžte ze svého tělo maximum, vždyť je to jednoduché! Stačí se řídit pár jednoduchými pravidly.

Cena roční přípravy, motivace a zhodnocení první sezóny - Pavel Jurča Mens Physique

Cena, motivace a zhodnocení první sezóny - Pavel Jurča

Zajímá vás motivace k soutěžení, spolupráce s trenérem a cena roční přípravy? Odpovídá čerstvý vícemistr ČR v kategorii Mens Physique